Використання спадщини Василя Сухомлинського педагогами Гайворонщини

Використання спадщини Василя Сухомлинського педагогами Гайворонщини

Використання ідей В.О.Сухомлинського на уроках географії

Презентація досвіду роботи вчителя географії під час проведення тематичного заняття університету молодого вчителя “Ідеї В.О.Сухомлинського в сучасній школі”

Завантажити

До 95-річчя з дня народження В.О. Сухомлинського

ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОМИРГОРОДСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ РАЙОННИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ ЙОСИПІВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І – ІІІ СТУПЕНІВ — ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД»

Завантажити

Щоб життя дітей було цікавим

Завантажити

Урок мислення у природі

Завантажити

Немеркнуча зірка видатного Педагога

Завантажити

Методичні дороговкази В.О.Сухомлинського вчителям географії

Учитель географії

Маловисківської гімназії

Крячко Н.В.

Завантажити

ІДЕЇ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО У ЗАРУБІЖЖІ

Підготувала: учитель початкових класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Хащувате Гайворонського району Іванова Ольга Миколаївна

Завантажити

Система уроків літератури рідного краю за творчістю Василя Олександровича Сухомлинського 5-9 класи

Система уроків літератури рідного краю за творчістю Василя Олександровича Сухомлинського 5-9 класи

З досвіду роботи вчителя української літератури Калмазівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад» Добрової Оксани Іванівни

Завантажити

Сухомлинський про роботу з дітьми з особливими потребами

У статті розкриваються особливості використання педагогічних ідей Василя Сухомлинського в роботі з дітьми з особливими потребами.

Ключові слова: педагогічні ідеї, діти з особливими потребами, технології індивідуального навчання.

Постановка проблеми. Василь Олександрович Сухомлинський постійно приділяв увагу виключно важливій, гострій і складній проблемі – виховання і навчання важких дітей. Він прагнув пізнати їх і дати відповіді на неоднозначні питання: у чому причини складностей їхньої поведінки, характеру. Як до цих дітей ставляться в школі, сім’ї? Як зберегти їхню людську гідність? Як їм допомогти реалізувати себе в житті. І сьогодні низка питань такого змісту турбують громаду, учителів, батьків [2; 3]. (більше…)