Home » 100 » Матеріали круглого столу «Українській Асоціації імені Василя Сухомлинського – чверть століття»

Матеріали круглого столу «Українській Асоціації імені Василя Сухомлинського – чверть століття»

Братко Катерина Олександрівна «Шляхи формування патріотичних компетентностей на уроках літератури рідного краю»

Іванова Ольга Миколаївна «Ідеї В.О. Сухомлинського у зарубіжжі»

Лютинська Марина Олександрівна «Розвиток творчого потенціалу учителя інформатики у контексті педагогіки Василя Сухомлинського»

Маслій Валентина Олександрівна «Одне із основних завдань школи – виховати творчу особистість»

Олійник Ольга Михайлівна «Критерії вихованості особистості: від історії до сьогодення»

Калініченко Надія Андріївна «Василь Сухомлинський про духовні потреби особистості»

Ретьман Інна Миколаївна «Розвиток творчого потенціалу освітян у контексті педагогіки Василя Сухомлинського»

Дробін Андрій Анатолійович «Підготовка молоді до участі у формуванні громадянського суспільства. Виховний аспект»

Губенко Галина Юріївна «Школа фахового росту як фактор розвитку творчого вчителя (науково-методична новизна матеріалу, його оригінальність, мета створення)»

Деркач Валентина Федорівна «В.О. Сухомлинський про управлінську діяльність директора школи»

Кунашенко Наталія Григорівна «Розвиток творчого потенціалу освітян у контексті педагогіки Василя Сухомлинського»

Нестеренко Володимир Андрійович «В.О. Сухомлинський про розвиток творчої особистості: особистісний та ціннісно-орієнтаційний підходи»

Рябчун Ніна Іванівна «Розвиток творчого потенціалу освітян у контексті педагогіки Василя Сухомлинського»

Скалько Світлана Леонідівна «Ідея громадсько-державного управління школою у системі педагогічних поглядів Василя Сухомлинського»

Ткаченко Андрій Валерійович «Розвиток творчого потенціалу вчителя у контексті педагогіки Василя Сухомлинського»

Трубіна Валентина Геларіївна «Освоєння педагогічної спадщини Василя Сухомлинського у системі роботи з керівниками навчальних закладів»

Чернова Леся Костянтинівна «Актуальність ідей В.О. Сухомлинського на сучасному етапі формування громадянської позиції учнів»


Leave a comment