Тренінг «Актуалізація педагогіки партнерства в закладах загальної середньої освіти як умова розвитку творчих здібностей особистості»

17 листопада 2021 року на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» у форматі онлайн відбулося навчання за програмою тренінгу «Актуалізація педагогіки партнерства в закладах загальної середньої освіти як умова розвитку творчих здібностей особистості» (керівники: Людмила КІРІШКО, методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти, Валентина ВОЙТКО, старший викладач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти, кандидат педагогічних наук).

Одним із важливих шляхів розбудови сучасної освіти, створення умов для всебічного розвитку особистості, реалізації її здібностей, творчого потенціалу є партнерство.

Важливість об’єднання зусиль соціальних інститутів, спрямованих на створення цілісного освітнього простору для особистісного розвитку дітей і підлітків, обґрунтування необхідності застосування педагогіки партнерства на основі гуманного підходу до дитини, розкриття особливості конструктивної співпраці сім‘ї та закладу освіти у формуванні особистості учня на засадах партнерства, взаємодопомоги та демократизму такі напрямки були розкриті під час навчання за темами:

– «Компетентнісна парадигма освіти і педагогіка партнерства у вимірі Нової української школи» (Людмила КІРІШКО, Валентина ВОЙТКО);

– «Дитиноцентризм як вектор гуманного і творчого підходу в освітньому середовищі закладу освіти» (Людмила КІРІШКО, Валентина ВОЙТКО);

– «Педагогіка партнерства як чинник формування ефективної взаємодії учасників освітнього процесу» (Людмила КІРІШКО, Валентина ВОЙТКО).

Виконуючи завдання педагогічного вебквесту «Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи» учасники підсумували, що Концепція «Нова українська школа» сприяє розкриттю та розвитку здібностей і можливостей дитини на основі педагогіки, що ґрунтується на партнерстві між учнем, вчителем і батьками. Учні, батьки та вчителі, об’єднані спільними цілями та прагненнями, є добровільними й зацікавленими спільниками, рівноправними учасниками освітнього процесу, які й відповідають за результат.

Методичні матеріали тренінгу розміщені на сайті центру «Підвищення кваліфікації»: https://bit.ly/3IKXSa8.

Інформацію підготувала методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Людмила КІРІШКО

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.