19
Чер
0

Впровадження інклюзивної форми навчання в освітній простір закладу дошкільної освіти: компетентнісний підхід

Бражнікова Т. О. Впровадження інклюзивної форми навчання в освітній простір закладу дошкільної освіти: компетентнісний підхід / Т. О. Бражнікова. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2020. – 32 с.

У навчально-методичному посібнику висвітлено загальні підходи до інклюзії в закладі дошкільної освіти; поняття «діти з особливими освітніми потребами»; діяльність інклюзивно-ресурсних центрів щодо створення відповідних умов дитині з особливими освітніми потребами; діяльність асистента вихователя закладу дошкільної освіти. Запропоновано зразок регулюючих документів щодо організації інклюзивного навчання в закладі дошкільної освіти (Новоукраїнський комунальний дошкільний навчальний заклад № 5 «Берізка» Новоукраїнської міської ради Кіровоградської області); заповнення Індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами (Краснова Катерина Олексіївна, асистент вихователя інклюзивної групи Новоукраїнського комунального дошкільного навчального закладу № 5 «Берізка» Новоукраїнської міської ради Кіровоградської області).

Видання рекомендоване методистам методичних кабінетів (центрів) органів управління освітою райдержадміністрацій, виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення, міських, селищних, сільських рад об’єднаних територіальних громад  та педагогічним працівникам закладів дошкільної освіти, які впроваджують інклюзивну освіту, для ознайомлення та використання під час створення умов та забезпечення участі дітей з особливими освітніми потребами у загальному освітньому середовищі за місцем свого проживання.

Завантажити

Сподобався запис?
Підпишіться на RSS feed та отримуйте без затримки нові записи прямо у Ваш RSS-рідер.

Коментарі закриті.

Celadon theme by the Themes Boutique,переклад на українську wordpress.co.ua