16
Лис

Формування в учнівської молоді життєво необхідних компетентностей щодо захисту України

Формування в учнівської молоді життєво необхідних компетентностей щодо захисту України (з досвіду роботи вчителів Кіровоградської області) / автори-упорядники: Микола КОРОБОВ, Сергій САВЕНКО. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського, 2021. – 100 с.

У збірнику матеріалів подаються витяги з нормативно-правових документів щодо викладання предмета «Захист України» та військово-патріотичного виховання учнівської молоді, підготовки до військової служби у Збройних Силах України та інших військових формуваннях України, методичні поради для викладання.

На основі досвіду педагогів розкривається система організації та проведення уроків предмета, позакласних заходів з військово-патріотичного виховання в закладах загальної середньої освіти.

Рекомендується для вчителів предмета «Захист України, а також усіх, хто причетний до військово-патріотичного виховання та підготовки учнівської молоді до захисту України.

Завантажити

28
Жов

МОТИВАЦІЯ ЯК ЗАСІБ САМОРОЗВИТКУ Й САМОРЕАЛІЗАЦІЇ: З ДОСВІДУ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ

У навчально-методичному посібнику висвітлено спектр питань з досвіду роботи вчителя інформатики Сергія КАРЯВКИ. Представлено підходи до організації навчальної діяльності з акцентом на розвиток мотивації навчання. Посібник містить ігри та вправи з формування команди, ідеї щодо пробудження внутрішньої мотивації учнів, приклади успішних учнівських проєктів і багато іншого.
Посібник призначено для вчителів інформатики, керівників науково-технічних гуртків та усіх зацікавлених осіб.

.

.

.

.

Завантажити

25
Жов

Організація освітнього процесу із застосуванням технологій дистанційного навчання (з досвіду роботи педагогів Кіровоградської області)

У методичному посібнику представлені рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти із застосуванням технологій дистанційного навчання  та ефективного застосування Інтернет ресурсів у освітньому процесі як складової дистанційного навчання, наголошено про вплив на зміст і методику викладання предмета, висвітлено форми та методи використання різноманітних мультимедійних технологій як інноваційного методу при вивченні дисципліни, зазначено важливість порталів та Інтернет освітніх сайтів.

Видання рекомендовано для педагогічних працівників освітніх закладів.

.

Завантажити

23
Жов

Розвивальні програми (з досвіду роботи працівників психологічної служби системи освіти Кіровоградської області)

Розвивальні програми (з досвіду роботи працівників психологічної служби системи освіти Кіровоградської області). Збірник матеріалів / уклад. Валентина ЧЕБОНЕНКО, Наталія ДЗЮБАС, Ольга ЗАБОЛОТНЯ. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2021. – 44 с.

У збірнику викладено розвивальні програми з досвіду роботи працівників психологічної служби області, спрямованість яких відображає пріоритетні напрями роботи фахівців психологічної служби з учасниками освітнього процесу щодо розвитку пізнавальної, емоційно-вольової та комунікативної сфер; формування відповідального ставлення та мотивації до збереження сімейних цінностей; закладання основ відповідального батьківства; розвиток соціальних компетентностей та життєвих навичок у підлітків.

Для практичних психологів і соціальних педагогів закладів освіти.

Завантажити

12
Жов

Шляхи упровадження технології «змішане навчання» в закладах загальної середньої освіти

Видання є підсумком роботи вчителів німецької мови – учасників творчої групи, яка здійснювала дослідження технології «змішане навчання» протягом 2019–2020 рр. У матеріалах представлені теоретичний та практичний аспекти, зокрема: перший розділ описує сутність технології «змішане навчання»; другий – шляхи упровадження одного з її компонентів – «перевернутого класу».

Пропоноване видання буде цікавим для всіх педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти, які вирішили впроваджувати технологію «змішане навчання» та її різновиди.

Авторський досвід учителів – учасників творчої групи – може стати основою для проведення перших уроків іноземної мови з елементами технології «змішане навчання» у закладах загальної середньої освіти як у початковій, так і профільній школі.

Завантажити

5
Жов

Реекспозиція музеїв та музейних кімнат закладів освіти: методичні рекомендації

У виданні містяться методичні рекомендації щодо проведення реекспозиції музеїв та музейних кімнат закладів освіти, а також творчі розробки педагогів з інноваційними практиками роботи музеїв закладів освіти.

Запропоновані матеріали можуть слугувати орієнтиром для переосмислення діяльності музеїв та музейних кімнат закладів освіти з консервативного на інноваційний вектор, приведення музейної експозиції у відповідність з нормами чинного законодавства, перетворення музею в центр дослідницької, проєктної та інноваційної діяльності.

Методичні рекомендації адресовані керівникам закладів освіти, їх заступникам, керівникам музеїв та музейних кімнат закладів освіти, педагогам закладів загальної середньої та позашкільної освіти, усім хто цікавиться музеєзнавством та вихованням учнівської молоді.

Завантажити

27
Вер

Зовнішнє незалежне оцінювання 2021 року та державна підсумкова атестація у формі ЗНО (узагальнені результати).

Видання містить матеріали щодо організації й проведення процедури зовнішнього незалежного оцінювання у 2021 році, статистичні дані за результатами зовнішнього незалежного оцінювання та державної підсумкової атестації випускників закладів загальної середньої, фахової передвищої, професійної (професійно-технічної), вищої освіти області в розрізі територіальних громад на підставі офіційного звіту Українського центру оцінювання якості освіти про проведення зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень осіб, які виявили бажання вступати до закладів вищої освіти України.
Посібник рекомендований керівникам органів управління освітою міських, селищних, сільських рад, керівникам закладів загальної середньої освіти обласного підпорядкування, керівникам закладів фахової передвищої, вищої професійної (професійно-технічної) освіти, керівникам закладів загальної середньої освіти, учителям.
Під час підготовки посібника використовувалися статистичні дані УЦОЯО та ОРЦОЯО.
Завантажити

20
Вер

Самооцінювання: як скласти пазли?

Самооцінювання: як скласти пазли? [методичні рекомендації] / укладачі: Олена ПОЛОВЕНКО, Оксана ПОБЕРЕЖЕЦЬ. – Кропивницький: КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», 2021. – 40 с.
Методичні рекомендації містять поради щодо розбудови в закладах освіти внутрішньої системи забезпечення якості освіти, розроблені з метою надання методичної допомоги в організації роботи з визначення політики забезпечення якості освітньої діяльності, розробленні моделі самооцінювання закладу освіти, інструментарію для її аналізу та оцінювання.
Рекомендації адресовані працівникам центрів професійного розвитку, керівникам закладів освіти, педагогам.

Завантажити

14
Вер

Шляхи оптимізації підготовки до ДПА з англійської мови

Шляхи оптимізації підготовки до ДПА з англійської мови (з досвіду роботи творчої групи вчителів англійської мови) : навчально-методичний збірник / укладачі – Ірина КОСА, Юлія ЗАДУБНЯК. Кропивницький : КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського, 2021. – 108 с.

Матеріали збірника для державної підсумкової атестації з англійської мови в 9-х та 11-х класах закладів загальної середньої освіти укладено відповідно до чинних Програм з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов, затверджених Міністерством освіти і науки України, що дозволить використовувати їх у процесі підготовки здобувачів освіти до проходження ДПА.
Видання призначене для підготовки учнів 9-11-х класів до державної підсумкової атестаціії з англійської мови.

Завантажити

23
Лип

30 РОКІВ – 30 УРОКІВ

30 років – 30 уроків :
Інформаційно-методичні матеріали для проведення Дня знань та Першого уроку в 2021/2022 навчальному році / авт.-уклад. : Федорова Ю. В., Качуровська О. М., Колісніченко С. В., Коломоєць С. Д., Пляка С. М., Сіланть‘єва Є. Е.; за заг. ред. Федорової Ю. В. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2021. – 116 с.

Розроблені інформаційно-методичні матеріали «30 років – 30 уроків» допоможуть педагогам ефективно організувати підготовку до проведення Дня знань і Першого уроку у 2021/2022 н.р. та сприятимуть формуванню патріотичних почуттів учнів. Запропоновані розробки доповнені елементами візуалізації – відеонарисами про Україну та українців, виконаними у техніці пісочної анімації, що забезпечить їх творче використання. Інформаційно-методичні матеріали стануть у нагоді для подальшого використання в закладах освіти у процесі формування патріотичних почуттів та ціннісно орієнтованого навчання і виховання учнів.

Завантажити

Відеонариси про Україну та українців у техніці пісочної анімації.

Celadon theme by the Themes Boutique,переклад на українську wordpress.co.ua